Dažniausiai užduodami klausimai

Prekių užsakymas / atšaukimas:

Kur rasti užsakymo būseną?

  • Norint matyti užsakymo būseną, reikia prisiregistruoti mūsų svetainėje: registracija. Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma prisijungus prie savo paskyros. Taip pat galite rašyti mums el. paštu: pagalba@gitana.lt arba 08:0017:00 valandomis skambinti telefonu
    8 696 64106.

Kaip atšaukti užsakymą?

  • Atšaukti užsakymą galite kreipdamiesi el. paštu: pagalba@gitana.lt arba 08:0017:00 valandomis skambinti telefonu 8 696 64106. Laiške prašome nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.

Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo po atšaukto užsakymo?

  • Prašome kreiptis el. paštu: pagalba@gitana.lt ir nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, sąskaitą, į kurią grąžinti pinigus.

Prekių pristatymas / atsiėmimas:

Per kiek laiko pristatomos prekės?

  • Darbo dieną iki 13:00 val. pateiktas užsakymas Jus pasieks per 13 darbo dienas. Darbo dieną po 13:00 val. arba nedarbo dieną (pvz., šeštadienį, sekmadienį arba šventinę dieną) pateiktas užsakymas Jus pasieks per 24 darbo dienas.

Kaip sužinoti, kada gausiu prekes, jei pristatymo terminas jau praėjęs?

Ar galima iš atsiėmimo punkto atsiimti prekę, kol dar nėra gautas pranešimas?

  • Negalite atsiimti prekės, kol negavote SMS pranešimo arba el. laiško.

Ar galiu prekes atsiimti siuntų savitarnos terminaluose?

  • Taip, prekes galite atsiimti OMNIVA savitarnos terminaluose, kuriuos rasite čia.
    Pristatymo kaina, nepriklausomai nuo siuntos dydžio (S, M ar L):
    3,99 €, kai prekių krepšelio vertė iki 50 €;
    NEMOKAMAI, kai perkate už 50 € ir daugiau. Jei siunta netelpa į savitarnos terminalą, DPD kurjeris pristatys ją į namus.

Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista?

  • Kurjeriui pristačius siuntą, atidžiai ją apžiūrėkite – įpakavimas turi būti nepažeistas. Jeigu pastebėjote, jog, visgi, Jums buvo pristatyta prekė, kurios pakuotė yra apgadinta, reikėtų atsisakyti siuntos ir kurjerio pateiktame prekės priėmimo-perdavimo akte pažymėti, jog gavote pažeistą prekę. Apie kurjerio pristatytas pažeistas prekes prašome informuoti mus el. paštu: pagalba@gitana.lt arba telefonu 8 696 64106.

Prekių grąžinimas:

Noriu grąžinti prekę.

  • Jei gauta prekė netiko, turite teisę per 14 dienų nuo pristatymo dienos jos atsisakyti ir atgauti sumokėtus pinigus. Prekę grąžinti galite šiais būdais:
    - atnešant ją į bet kurią UAB „Gitana“ parduotuvę;
    - per siuntų tarnybos DPD kurjerį.
  • Visas išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, apmoka pirkėjas. Prekės keičiamos ir grąžinamos pirkėjo rašytiniu prašymu, jame nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numerį, datą, prekę, kainą, pristatymo datą.
  • Daugiau informacijos galite rasti čia.

Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?

  • Pardavėjas, priėmęs ir įvertinęs pirkėjo grąžinamą prekę, ne vėliau kaip per 14 dienų, turi grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus.

Įrankių servisas:

Kur kreiptis dėl prekių garantinio aptarnavimo?

  • Servisų kontaktus galite rasti čia.
  • Įrangos servisas vykdomas ne tik mūsų dirbtuvėse, bet ir pas klientą. Išsikvieskite mobilų servisą telefonu: 8 700 55019.

Ar galima stebėti įrankių remonto eigą?

  • Įrankių remonto eigą galite stebėti čia.

Ar atliekate pogarantinį aptarnavimą?

  • Taip, paslaugas ir įkainius galite rasti čia.